HELGEN FÅR MVG

Har haft en riktigt bra helg!

Har varit ledig hela helgen, så har passat på att träffa min fina heztar och haft kul. Hinner inte träffas så mycket i veckorna när jag jobbar eftersom jag inte kommer hem förrns sju-halv åtta och är sjukt trött då.
I alla fall, igår var det Valborg vilket säkert typ alla vet. Tog lite sovmorgon (får ju passa på på helgerna), gick ut på en skön promenad, hjälpte mamma med lite bilder som skulle redigeras och sen gjorde jag mig i ordning, packade och drog till TC där jag mötte upp Eddie. Köpte smoothie och mat till kvällen, satte oss ute vid fontänen i SOLEN (eller?) och hade det bra, trotts eh... att det var så sjukt... varmt (ehe...) ^^

Efter att vi chillat där ett tag kom Malinen och joinade. Hon hade precis slutat jobba för dagen så vi drog med henne hem till nosevillage där vi fick kanelbullar. Namnam! Gosade lite med Pellekatten, marinerade kött (tuffa cheyor!) och sen chillade vi bara inne i Malins rum tills vi fick skjuts hem till Maddie.

Där var det myyys, med grillning, lite dricka och "gamla" klassisar som man inte träffar lika ofta nu när vi inte går i skolan längre liksom... Några nya peeps också :) Jag hade i alla fall det bra! Efter ett tag drog typ jättemånga och det blev lite låg stämningen ett tag. Men kvällen fick en bra slut ändå tycker jag, mer mys än fest men jag gillare :) Sen kan man säga att natten lät ungefäääär såhär - "häng määää nu! åhåhåhåhåååh" hahahaa xD

Idag har jag, Maddie och Eddie chillat en stund hos Maddie efter att vi vaknade, varit i TC och lallat lite. Typ köpte pizza och så till lunch och sen vart det två små filmer för mig, hehehehe... trodde först det utökades till 8 filmer på en månad, men räddades av att det var 1 Maj (vilekt betyder att jag köpte 6 filmer i April och hittills 2 i Maj och det är okej :D haha).
Drog hem till Madzor igen. Låg och kollade på Megamind (en av filmerna jag köpte) och åt. Nääääz! Sedan var det bara att kasta på sig onepiecerna för mig och Maddie. Sen lyckades vi hitta till eron city by car! Tycker fan vi var värsta dreamteamet vi tre! Hahaha, eller? ^^ haha, blev i alla fall spontanbio. Rio vare som visades och den va bättre än väntat - typ sjukt kul och söt :D

Nu är jag i alla fall hemma igen och är HELT slut! Hahaha, langar typ stirrblick hela tiden och orkar knappt sitta upp i datorstolen så typ halvligger lite snyggt ^^ Ska i alla fall göra lite glass och varma hallon nu, sen ska jag krypa ner i sängen och titta på House :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0