BACK ON TRACK

Har äntligen kommit igång med springandet igen!

Idag lyckades jag faktiskt springa nästan en halv mil (4.25 km) vilket jag inte trott att jag skulle orka då jag inte har sprungit på huuuur länge som helst! Så det var riktigt kul :) Det bästa är att jag va inne i andra andningen, hahaha Cash förstår mig ;) , så jag kunde faktiskt ha fortsatt rätt länge till... tyvärr blev jag dock kissnödig och fick börja jogga hemåt xD haha! En annan sak är att jag DESSUTOM åten rätt stor bit kladdkaka precis innan jag bytte om och drog ut på rundan, så känner mig rätt glad att jag inte fick allt för jävlig håll och att jag tog mig igenom den håll jag kände :)

Kommentarer
Postat av: cash

Cash förstår precis, grymt Sara!

2011-05-07 @ 16:30:21
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0