THURSDAY SURPRISE

Idag har jag varit duktig!

Halloj! Har jobbat i butiken varje dag den här veckan - själv - medan det har sprungit runt byggsnubbar i halva butiken för att renovera golvet (eller ah, åtgärda en fuktskada). Har varit mindre skönt för öronen, en massa stress men samtidigt har dom varit så snälla mot mig så jag kan inte klaga :)

Imorse gick jag upp kvart i nio typ. Gjorde mig i ordning och drog till sjukhuset i D-ryyyyd. Skulle ta blodprov och lite så, vilket gick snabbt och smidigt. Skönt att jag äntligen kan och vågar klara mig själv när det gäller sånt här!

Direkt efter gick jag mot bussen som skulle ta mig till jobbet, och vólia en viss Gasolina (Johanna) sitter på bussen. Satt och pratade om lite allt möjligt tills vi var framme vid ön där hon skulle av. Jag åkte en stund till. Hoppade av lite tidigare än vanligt för att gå in och köpa lite naturgodis och sen ta en skön promenad ner till hamnen och butiken.

När jag kom dit var det dock låst. fick tack vare byggubbarna reda på att praoeleven och min chef var på fika då dom höll på att slipa med en baoutamaskin så man inte kunde vara i butiken just då. Satt och pratade inne på ett litet fik med dom och sen drog vi tillbaks för att få lite gjort i butiken. Jag och praoeleven Elin fixade med levernsupplockning nästan hela tiden då hon var där. Sen var det två timmar kvar innan jag skulle sluta så jag passade på att äta lite.

Imorgon jobbar jag sista dagen och sen blir det bara hem och packapackapacka. Övningsköra och hämta täckisar hos kusierna och sen hem och packa igen. På Lördag ska jag förhoppningsvis en snabbis in till stan för att kolla om min Onepiece har kommit in i rätt storlek än, och sen kolla en ny mössa. Sen hem och städa och packa det sista. På Söndag bär det av mot Idreeee :) (blir där en vecka med familjen  + farmor + kusinerna och faster och farbror + Mickis! MYYYS)

Nu ikväll har jag hunnit redigera och maila iväg bilder, tvätta, skrivit packlista, kollat upp halkkörning samt betalat lite fakturor. Kvar är lite tvätt och en sväng med hunden. Sen blir det sängen för min del. Duktigt värre känner jag! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bra gjort, hehe ^^

2011-03-24 @ 19:46:40
URL: http://belovedmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0