PIRRIG_CHEEEY

Imorgon är det första dagen på mitt nya "då och då"-jobb.

Jepp, idag var jag på introduktion inne i stan och imorgon är det min första dag då jag ska stå helt själv. Jobbet är att jag sköter garderoben på ett ställe. Passet är ca 8 timmar långt och imorgon ska det tydligen vara lugnt i byggnaden så lär inte ha så jättestressigt. Problemet med det är att jag inte har någon laptop. Alltså, jag kommer inte ha speciellt mycket att göra under alla "dö-timmar"... men jag ska ta med mig en bok, körkortsteori-boken och iPhone-laddaren så ska jag nog klara mig. Är i vilket fall lite nervös, men jag tror att allt ska gå bra :)

Har förresten precis kommit hem från kusinerna. Varit och firat Fredde som idag fyllt 20 år :) Woopwoop!
Nu (ja, redan klockan halv tio) är det dags för mig att gå och borsta tänderna och lite sådär, och sen krypa ner i sängen. Ska upp klockan 6 imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0