EARLY MORNING

Hey guuuys!

Massa thumbs down på att min väckarklocka står på 05.45 imorgon. Ska gå hemifrån 06.30! Herregud, lär sova på tåget hela vägen in till stan. Sen ska jag nog gå och köpa lite godis och något annat gott... eller kanske ska jag köpa en tidning? Jaja, vi får se. Ska i alla fall in och jobba imorgon. 07.45-16.00... efter det ska jag förhoppningsvis orka gymma eftersom mamma och pappa har kirrat ett gymkort till mig, yeey!!

Sitter just nu och hänger framför datorn... läser lite bloggar och lyssnar på lite musik. Pendulum just nu. Har kommit på att Bring me the horizon är rätt bra. Har varit ute på en skön promenad i den fina vädret och sedan har jag plockat i ordning/städat lite grann i huset. Ska väl strax dammsuga också, men orkar inte det just nu ^^ Blir nog lite lunch först :) Senare kommer nog Eddopeddo (haha, dumma Tove som kommer på nicknames som fastnar!) hit och då blir fiiiiilm. Gött! Aja, lunch vare nu!



Kommentarer
Postat av: tove

PEDDO :D

2011-03-31 @ 14:34:10
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0