AJSING BAJSING LILLA KATT

...Jag har ont i beeenen :(

Har faktiskt varit väldigt duktig när det gäller sömn, dom (snart) tre senaste veckorna! Från att ha sovit från 1-2 nångång fram till minst 11-12 dagen efter, har jag istället börjar bli riktigt trött framåt 22-23 på kvällarna och då gått och lagt mig. Dessutom har jag börjat gå upp senast 11 istället för 11 som tidigast! :) Vet inte om det beror på att det har varit mycket att göra på senaste.... antagligen är det väl så.

För två veckor sen jobbade jag varje dag i butiken (vilket var ganska jobbigt då det var den veckan som reparationerna efter vattenskadan i butiken drogs i gång... det var kaos! Men byggubbarna/byggkillarna var så himla snälla mot mig så det gick bra :) )

Förre veckan drog jag, familjen, farmor och kusinfamiljen+Mickis till Idre. Det är en tradition som har funnits ända sedan jag och Fredde låg i våra mammors magar typ :) En vecka varje år i fjällen helt enkelt! Vädret var helt okej (hääärligt med sol och klarblå himmel!!), men det blåste dessvärre väldigt mycket de flesta dagarna :/ En av dagarna var jag på suuuuperhärlig massage vilket verkligen behövdes... hon som masserade verkade nästan bli lite chockad när hon upptäckte hur stel och spänd jag var i axlarna och ryggen! ^^

Den här veckan (kom hem från Idre i söndags) så har det hänt saker nästan varje dag också. I Måndags var jag uppe tidigt och fixade lite grejor. Mötte upp Tove i centrum för att lalla runt lite, göra lite ärenden och luncha. Åt en jättegod kräftstjärtssallad, NOMNOM! :)

I Tisdags skjutsade pappa mig till sjukan på förmiddagen. Skulle göra ett EEG (man mäter aktiviteten i hjärnan typ... haha, det låter mycket värre än vad det är!), efter det hade jag fina tryckmärken i pannan och en jäkla massa kladdig salva på olika ställen i hårbotten och bakom öronen (där elektroderna hade suttit), haha. satte mig i bilen och övningskörde till landet, där vi lämnade lite saker och sedan övningskörde jag hem igen.

Idag passade jag på att ligga och dra mig liiiite extra i sängen då jag inte hade några planer för förmiddagen. Dock blev det ändring på det och jag åkte med Megan och Tove till täby för att möta bästiehästie Eddie som skulle köpa EN gitarrsträng, hehehehe (jag tycker det va kul! haha). Ööööh.... senare drog jag hem, åt lite mat och sedan var det dags att gå över till grannarna och sitta barnvakt några timmar. Nu är jag helt slut i benen av någon anledning, och ska krypa ner under täcket och läsa lite innan jag ska sova :) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0