PEPPT SOM FAN!!

Hallå!

Idag blev jag väckt av hunden (ovanligt? nej). Kom åtminstone upp i hyffsad tid, så får väl tacka honom. Senare på eftermiddag efter att ha gjort lite olika saker, drog jag för att möta Oski i tc. Stötte efter några sekunder på mina määhns, haha. Drog till tåget där jag såg Keela (!!!) mwahahaaa :D

Väl hemma hos Oski fick jag hälsa på massa kissekatter :D Wäääh, en som va liten och jetetöööt och mjuuuk!! SO FLUFFY!!! Och sen en jetestoooor :D Coolt va? ^^

Såg filmen Love and other drugs, men hann inte se hela filmen -.- Lite synd då jag hade velat se klart den, men får väl våldgästa Oski igen och se klart det :) Varför jag inte hann se klart den va för att pappa ute med bilen och väntade. Drog förbi donken och sen hem för aaaaaaatt - KOLLA HANDBOLLEEEEEEEEN!!!! TAGGAAAA!!!!!

Tur att jag har min käre BFFie som också är handbolloman! Varken Oski, Malinen eller Tovis skulle kolla :O SYYYYND NI MISSAR NÅTT KAN JAG SÄGA!!! GAAAH spännandeeee :D Men hur ska det gå utan Kimpan!?!?! :O

Det får vi se, för nu börjar det. TJA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kim källström <3 hehehe

2011-01-26 @ 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0