IDAG OCH IGÅR

Igår jobbade jag hos mamma igen. Vet inte om jag redan skrivit det... haha, bra minne Sara!
Var i alla fall rätt kul. Trotts att barnen kan va lite svåra att få pli på så är dom väldigt gulliga. Måste erkänna att jag blev rätt glad när alla tjejorna kom stormandes och gav mig en stor kram när jag kom det - saknar dom faktiskt lite :)

Senare under dagen hade jag en F klängandes på mig hela dagen, vilket jga tillslut kom fram till är väldigt bra, han lyssnar ju mer på mig om han tycker om mig - right? ;) Mattanterna som är världens gulligaste undrar om det är den nya generationen fröknar nu, hihi :)

Nu står jag på jobbet, i butiken alltså. Övningskörde hit, vilket var första gången jag satt bakom ratten sen snön kom! (sjuuukt längesen med andra ord!!) Men det gick faktiskt bra :)

Direkt när jag kommer hem blir det att städa städa stääääda!! För sen kommer mammas kusin, hennes man och min syssling Robin på middag. Kommer nog bli kult, längesen man träffade Robinen nu när jag har tagit studenten och inte ser honom i skolan varje dag :)

Nu ska jag jobba vidare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0