HOOOOUSE

Kom hem för ett tag sen. Var i nosevillage och hängde lite med Malin och sedan också med Maddie. Pratade om allt möjligt och hade det kult :) Nu är jag som sagt hemma igen. Sitter och tittar på House (haha, gör det JÄMT nu för tiden när jag är hemma) - UNDERBART! Kan verkligen inte tröttna på det! <3

Senare ska jag faktiskt ta tag i städningen av mitt rum... går inte så bra på den fronten kan jag ju konstatera...

Fick också reda på att det blir att jobba imorgon med mamma igen. Roligt nog är det faktiskt Showtime, så får se några av kidsen framträda till och låtar. Blir nog kult! :) På kvällen blir det troligtvis middag i stan med Cornelia och Oscar, men får se hur det blir så Fredrik inte kan imorrn... Om jag nu inte kommer iväg blir det istället att kolla VM-semifinalen mellan Sverige och Frankrike! Tyvärr lär Sverige torska då Frankrike är typ... väldigt bra! Men i alla fall, kul att se! :)

Kommentarer
Postat av: Maddie

Mwiiiih!

2011-01-27 @ 22:05:18
URL: http://brixhammar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0