EH... AH...

Igår: Skulle ha dragit in till stan med Tove, men ingen av oss orkade, så vi drog hem till mig och tittade på Solsidan och lite film istället och bara chillade. Tror det var bra att vi bara tog det lugnt eftersom jag började må dåligt på kvällen sen (jääävla förkylning!!).

Nu: Står just nu på jobbet och lyssnar på Så mycket bättre-skivan.

Ikväll: Direkt efter jobbet drar jag till syrrans lägenhet där hon och kusinerna B och L ska ha middagen klar. Ska äta mysmiddag tillsammans och sedan ha spel- och filmkväll. Kvällen kommer därför med största säkerhet bli väldigt mysig och det är nästan garanti på ett x antal asgarv! lala-lovely!

Imorgon: Imorgon ska jag blogga om nyårsafton! Bilderna är nämligen uppe på facebook nu, så imorgon när jag kommer hem från syster ska jag blogga dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0