BILDER FRÅN NYÅRSAFTON

Tyvärr blir det ju nästan bara bilder där jag är med, eftersom jag inte vill lägga upp bilder på massa andra utan att dom vet om det....

I vilket fall var kvällen riktigt rolig och lyckad! Kände inte många men det var kul, eftersom det på så sätt blev att man pratade och hade kul med många nya människor :)
Först var vi alltså ca 12 personer som åt en 3-rätters middag tillsammans, vilket var väldigt gott. Sedan drällde det in fler person så skulle jag gissa skulle jag säga att vi var mellan 25 och 30 personer i en trea någonstans runt Universitetet, haha! 12slaget var också kul. Vi drog ner till porten av höghuset där vi bara HÖRDE fyrverkerier, men sen började folk i en annan port skicka upp raketer, så vi såg några ändå :D Massa bilder togs, vi poffade skumpa och kramades. Härligt! :)

Runt halv 4 drog jag, syrran och Tilda hem till syrrans lägenhet och sov där. Skönt så man slapp krångla massa med bussar och skit hem!

Kvällen var kort och gott riktigt lyckad och jag är glad att jag följde med dit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0