WHAT A NIGHT

TJA!

Hahaha asså shiiiit vilken kväll xD Blev inte riktigt som väntat, men sjukt kul i alla fall :D
Drog hem till Maddie och förade lite med henne. Sen sprang vi till tåget som åkte när vi kom springandes på perrongen (KUL!!!!). Jag springer och vinkar till en buss som kommer åkandes som stannar och plockar upp oss mitt på vägen (sååå snällt!). Tar oss in till stan. Väntar i typ en timme ute på att alla andra ska komma fram. Drar in på the bridge. Springer ute i tisha hela vägen till centralen för att hämta Eddie. Träffar Tom och Hanna påvägen. Får in Eddie gratis (hahahaha) och sen va alla där. Jag, Maddie, Malin, Tove, Felle, Eddie, Tom och Hanna. Trevlarns!

Råkade väl kanske bjuda rätt mycket, så just nu vill jag INTE veta hur mycket cash jag har kvar på kontot xD haha!

Efter vart det donken och sen hem till syrräään för mig och Eddie. Där var det typ fler folk som hängde tills jag och Eddie skulle dra vid 7. Inge sömn här inte!

Väl hemma vid kvart över 8 hann jag sova typ två timmar. Nu står jag i butiken och jobbar xD haha. Mår förvånansvärt bra och är inte så trött. Tre timmar kvar, sen hem. Det klarar jag! :)

P.S - Cool jag är så har så AWESOME vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Maddie

Haha omg, jag skrattar ihjäl mig här hemma. Du har börjat två av dina senaste inlägg med: Hahaha asså shiiiit. HAHAH, okej jag är trött men fy fan vad kul. Ordet AWESOME överanvändes nog igår xD

2011-02-13 @ 16:37:46
URL: http://brixhammar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0