RAAAORORORAOAOARR

Ungefär så låter min mage nu!

Står på jobbet och är meeegahungrig. Äter till och med lite gammalt godis för att hålla den någorlunda tyst. Blir att jobba imorrn och på fredag också. Typ alla är sjuka -.- Min rygg lär dööööö. Haft uppgifter att göra nonstop sen jag kom hit imorse. Framför allt att packa upp leveranser (därav min stackars rygg!). Sen skulle jag putsa lite lyktor också... och hur gick det då? Mjaaaa, rätt okej... "bara" tre skärsår som jag fick mecka ihop plåster till (då vi inte har plåster här och jag kan ju inte riskera att det kommer blod på käderna!)

På fredag avslutas dock dagen väldigt bra. Fredagsmys i källareeeen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Källarbarn! :D

2011-02-17 @ 00:03:46
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0