PRETTY PRETTY PLEASE

Står i butiken nu,

har haft sällskap av chefen och hennes lilla bebbe sen imorse :) Har varit helt okej mycket att göra. Småpyssel liksom. Klockan är tre och jag har precis fått i mig min lunch. Om tre timmar är det dags att stänga igen här och dra hem till mina finfina kusin :) Ska bli jättekul! Har en del att berätta för henne, haha ^^ Sen ska jag prova ett par täckisar hos dom som jag kanske får :D Perfekt till fjällen då mina börjar bli rätt tråkiga. Bara en jacka kvar att fixa sen...




Me and you, you and me

Nej, nu ska jag ta och prova lite kläder (bland annat en Replay tisha. Ja, det är en herrtröja men den är typ APsnygg! ;P mwaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0