PAPOI!

Hahaha, jag vill fortfarande ha en alldeles egen minion xD <3


Nivet dom här så sötnosarna från filmen Dumma mig?

Idag har jag varit hyffsat duktig. Gick upp rätt sent, åt inget utan gick raka vägen ner till centrum och tog blodprov (skulle vara fastande nämligen). Blev lite jättenervös när jag fick reda på att det var i armvecket jag skulle ta då jag tycker det gör oooont. Men det var bara att bita ihop och aaaandaaas. När hon stack in nålen i armen vart jag typ helt yr, haha ^^ Menmen, jag överlevde. Nu är det bara det jobbiga blåmärket som ska försvinna innan det blir som vanligt igen :)


Kolla liksom, jag typ blev styckmördad eller nått?!?! okej, nej... men det är obehagligt. But i did it :D

Efter blodprovet gick jag och handlade lunch. Drog hem, åt och tittade på Sherlock holmes. Sen var det dags att dra ner till centrum igen för att lämna en film till Tom som han ville låna. Sen hem igen, titta på Kenny Starfighter och städa. Och efter att jag städat har jag dessutom kirrat 5 nya CV:n och personliga brev :D Duktiga jag! Hihi.

Och juste! Lovade ju bilder på mina julisaaar från Eddiiiieeee, här är dooom :)


Den första, "elaka" julklappen - filmen Titanic!
Hahaha, det elaka med den är att jag är rädd för vatten och för stora båtar, och valar och typ ah... vatten!


Och sen den "snälla" julklappen, min panda Omnom :D <3
Söööötaste lillen!! Älskar pandor juuu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0