GAAH TRÖTT MEN NÖJD TJEI!

Nejmen hejhejhejhejheeej!

Kuuul morgon assssss!! Idag har jag jobbat hela dagen på skolan (var alltså med gruppen under "förskolan" och sen också fritids vilket jag har varit förut). Skulle gå hemifrån 8.15 var det tänkt - då jag började 8.30. Klockan 8.11 vaknar jag (dregglade dessutom, hahahahaha - fräscht!), hade lyckats somna om trotts larmen på mobilen! KuuuulT! Var bara att kasta sig upp, klä på sig, sminka sig och borsta tänderna (frukost fick jag skita i trotts att jag va jättehungrig), sen fick jag springa (så fort det gick) mot skolan. Var ju helt gaaaalet halt!

Väl där var det faktiskt kul, även om jag va skitnervös för att jag skulle va aptrött, kvällen innan! Barnen var duktiga och dessutom lyckades jag pricka in att jobba en speciell dag - nämligen på "100dagen"! På hundradagen "firar" dom att dom har gått 100 dagar i skolan. Det gjordes bland annat fina 100-brillor (hahaha så söta) och lek med 100 russin hanns det också med! Tog en supermysig bild med några av tjejerna och en liten Albin Alligator på en rast. Tjejerna ska promt fläta håret hela tiden och Albin underhöll mig så länge, haha! Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder eller filmer på dom då deras föräldrar troligtvis inte vill det - men dom är fina minnen för mig :)

Väl hemma fick jag övningsköra till Barkarby då vår diskmaskin dödsförklarades... gick faktiskt riktigt bra och jag är nöjd) skönt att vara igång igen liksom. Väl där köper vi en diskmaskin och när vi kommer hem ser vi att vi har fått fel färg. Grå/silvrig trotts att vi sa att vi skulle ha vit :( Stackars pappa ska fixa det imorrn!

För att va en duktig dotter ställde jag mig och handdiskade allt från middagen (vet inte om mamma och pappa märkte det) och sen tog jag ut hunden på en kvällspromenad. Nu är jag helt slut och ska sova som en stock!

Imorgon ska jag se till att tvätta och sedan klockan fyra ska jag hämta grannkidsen på dagis och vara barnvakt as usual på Torsdagar :) (och på Lördag jobbar jag i butiken igen!) Känner att jag har jobbat en del på senaste faktiskt! :)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0