DON'T YOU EVER FEEL LIKE YOU'RE LESS THAN FUCKING PERFECT

Har haft en grym helg so far!

Efter jobbet i Fredags drog jag hem. Kastade mig in i duschen, åt god mat och sen bar det av för att möta Eddie i TC. Fick mina julklappaaaar :D Mwaha, får la visa vad det var sen när jag har fixat bilder ^^ En "dum" och en "snäll", haha! Tog bussen till nosevillage och gick förbi statsministern och ba TJA. Tiislut va vi hemma hos Malinen och Maddieee! Sa hejhej och kramade på mamma Anituw, och sen (när jag hade kissat såklart!) blev det chillerill nere i källaren. Mysigt oxh roligt :) Egentligen "inget speciellt" men liksom fortfarande så mycket mer mysigt, roligt och värt än att sitta hemma själv liksom! :)

Satt vaken uppe i Malins rum och spelade sudoku medan Malin sov ett tag och Eddie halvsov ibland, haha. som Tom sa "du får dygna med nån som är pro på det istället" hahaha ^^ Jag dygnade faktiskt ganska precis på pricken. Efter att ha missat en buss och ett tåg (som resulterade i att sitta och vänta på tåget i TC) påväg hem så gick jag och la mig en stund efter klockan 10 på morgonen (eller+). Och klockan 10 gick jag ju upp morgonen innan för att dra till jobbet ;)

Sov i vilket fall till klockan halv 4 (hehehehe), sen gick jag upp och åt, bakade kladdkaka och tittade på tv... och sov lite till ^^ haha! Sen vart det middag, göra sig i ordning och dra iväg på fest. Blev skrämd av Tom nere på perrongen, han va påväg till jobbet så fick sällis på tåget :) Eller ah, han följde med ett tag till festen eftersom han var för tidig till jobbet ^^ haha. Kvällen fick ett asbra slut genom en nattdonkning med Malin och Maddie och sen en rolig biltur hem. Allsång foh sho! ^^ hahaha.

Nu ligger jag här... lyssnar på musik och lallar lite med datorn. Ska strax sova. Imorgon blir det nog en ta-det-lugnt-och-titta-på-House-dag. Nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0