LATMASKEEEN

Pjuuh, jobbe jobbe jobbe...!

Haha, det är nu när man börjar jobba mer regelbundet som man inser hur lat man har gått och blivit efter studenten ^^ Men vafan, jag klarar det :D Känner mig duktig faktiskt ^^ Och det är ju inte heeelt fel när pengarna rullar in at the end of the month liksom ;)

Snart är det i alla fall dags för Valborg och i år "firas" i alla fall kvällen hemma hos Maddie med mysiga peeps :) Grillning, dricka, musik och förhoppningsvis härligt väder - hur bra låter inte det liksom? Lookin' forward to it!

Juste, senare, när jag har slutat och kommit hem så ska ni få se vad det var i paketet jag hämtade ut påväg hem igår. Tror typ dom flesta (av er som läser) vet vad det är för nått, haha men ändå :D Måste ju få leka liiite stor/modebloggare?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0