DREAM A LITTLE DREAM OF ME

Ligger i sängen med datorn i knät.

Är fortfarande sjuk och tittar på 2 and a half men. Förstår inte när jag ska få bli friiiisk!? Imorse trodde jag till och med att jag hade blivit magsjuk on top of all eller nått, men... så var det inte (hoppas jag!!).

Nu på kvällen har jag, mamma och Malin sett filmen Tusen gånger starkare. Jag har läst boken innan och tyckte den va helt okej, det handlar om en viktig sak liksom, och boken har en poäng. Faktiskt så gillade jag filmen ännu mer. Tyckte vissa av skådespelarna spelade jättebra (men det kanske bara är jag som är konstig?)... hur som så vet jag inte riktigt om jag gillar slutet, men antar att det är bra just för att det inte är något puttinutt slut. Mer realistiskt liksom.


Nej, bilden har ingenting med texten att göra, men jag typ dooog när jag såg den.
SÅÅÅÅ SÖÖÖÖT!!! Kattheeen <3

Bilden är härifrån i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0