CRAP

GAAAAH, blir jag inte frisk snart så vet jag fan inte vad jag gör!!!

Var ute med Tove, Malin och Felle i Lördags (girls night oooout) som inte vart hundra lyckat då det var smockat med folk på Magenta där vi var. Var med andra ord helt gaaaalet varmt och man fick stå en evighet i baren för att kunna beställa. Men jag hade kul ändå, dels när jag och Tove förade hos henne (hahaha) och sen när jag träffade både Maluuwkorw och Fellan igen :) Drog från krogen rätt tidigt och hängde på donken ett tag. Adam kom dit och joinade och sedan kom mamma Anita och hämtade oss ända inne i Kungsan :) Fick skjuts heeela vägen hem till ghettot dessutom vilket jag var sjukt tacksam för! Började nämligen må skitdåligt under tiden vi va på donken, och jag har sedan Lördagskväll legat nerbäddad i sängen i vääärsta förkylningen eller vad det nu är. Huvudvärk, galet ont i halsen, ont i örat, ont i bihålorna, illamående och feeebeeer. Sitter just nu och typ svettas för jag är så varm just på grund av febern :(

Trodde fan inte jag skulle överleva inatt! Då var det verkligen illa :( Shit vad dåligt jag mådde asså!

Lite jättesynd att jag inte är frisk än, eftersom jag och syrran skulle ha dragit till Uppsala imorrn på nån Preklin-grej som min kusin (som är läkarstudent där) har planerat. En stor fest som troligtvis hade varit skitkul helt enkelt.
En annan sak som jag KANSKE kommer missa (men jag kämpar som fan för att jag ska hinna bli frisk tills dess) är Oscars studentskiva på Måndag. Skulle va typ AWESOME att träffa den gamla fyron igen! :( Kämpar som sagt! Har inte gett upp än!!

Aja, nu vet ni hur det ligger till... ska kolla klart på I love you, man nu... störtskön film <3
"I remember taking him swimming when he was twelve-years-old, kid had a bush like a forty-year-old Serbian" HAHAHA love it! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Magneta Sara, Magneta!

2011-04-08 @ 06:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0