TOVIE!? HEHEHE HEIJ

Ropar ut till Tovisen här på bloggen att om hon typ har jeeetetrookiggt nån dag, så får hon gääärna hjeeelpa mig att fixa det fula i headern (för på min dator där jag har ps så ser jag inte det som ska ändras vilket gör att jag inte kan redigera bort det!!) - ser det bara på pappas laptop och den har inge ps :/
Förutom det? Mjo, jag är inte arg eller sur längre. Vart bara så sjukt trött på allt när det bara vart tjat tjat tjat direkt, så får änna hoppas att det blir bättre imorrn för tomorrow's gonna be a good good day! :)

Kommentarer
Postat av: toväääääh

HEJ ;D (har du och malin planer på lördag? :O)

trodde ahha du glömt bort att du skulle ändra det...

2010-09-15 @ 22:37:59
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: toväääääh

HEJ ;D (har du och malin planer på lördag? :O)

trodde ahha du glömt bort att du skulle ändra det...

2010-09-15 @ 22:42:45
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0