TEGEL-ONSDAG

Japp, igår "teglade" jag med lite peeps. Till en början var det rätt segt, lite människor, ingen musik osv, men så är det alltid när man kommer innan det kostar inträde. Sedan drog musiken igång och vi dance-ade och hade kul :)

Innan jag skulle ta nattbussen hem drattade jag och Malinen till vårt kära Stat-olja och köpte lite... herm... svull ^^ haha! Bussen hem var rätt tom vilket var sjukt skönt! Störtade rätt i säng med mjukisar, tisha, tjocktröja och tjocka strumpor för att det var så kallt ute! Nollgradigt hade polisen sagt till vakten!! :O

Har nu nyss varit nere på synundersökning i centrum. Hade inte så dålig syn som jag trott, eftersom jag ser skitdåligt på långt håll! Aja, lite astigmatisk var jag i alla fall...

Nu ska jag äta något lätt och sedan dra ner och hämta kidsen på dagis, sen är det jag som är barnvakt till typ 8 ikväll. Imorgon är det jobb i butiken, så lär inte blogga förrns imorgonkväll :)

Skönast idag: En tant som står och pratar om sina glasögon med kassörskan på synsam - Hennes tantkompis kommer in och hon vid disken utbrister glatt: Nemen tjena gumman, e du nere på byn!

Hahaha sååå skön :D Blev alldeles glad när jag hörde det ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: YEAH, ska ta den i tvåan <3

2010-10-02 @ 00:01:53
Postat av: keela

kul att du gillade dom!:)

2010-10-02 @ 02:01:07
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; jaaaaaaaa! Faktiskt jävligt bra om jag får säga det själv!:D

2010-10-05 @ 03:38:12
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: keela

really? :O på vilka?!:D

2010-10-05 @ 13:24:18
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0