STAN OCH VAPIANO NU

Halloj! Har varit vaken ett tag, fixat klart lite i rummet, varit ute med hunden och gjort mig i ordning. Väntar på att Malinen ska höra av sig, så ska vi dra in till stan. Jag ska köpa ett par niceiga strumpor, kolla på skor och såklart mumsa på en Very Berry ♥ (om jag nu får med mig Malin till centralen vill säga, haha) ;) Sedan kommer vi troligtvis äta lunch på Vapiano (italienskt! ♥), smaskigt :)


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer... jag och pappa ska sätta upp lite saker i rummet, ska nog kolla Idol och sen vet jag inte om det kanske blir utgång (men tror dessvärre inte att mina pengar räcker till det just nu :/ seeegt). Kan ingen fylla år eller ha hemmafest/partymiddag snart!?!?! :(


Kommentarer
Postat av: Elin

åh, jag vill också ha i nacken! funderar på om det blir nästa :) återstår att se!

2010-09-17 @ 13:32:27
URL: http://eliint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0