NYTT HÄNGSTÄLLE! ♥

Gaah, Vapiano var sjukt nice :) Inte för dyrt, asschysst personal, fin lokal, fräsch mat, skitbra system och helt enkelt ett härligt ställe att sitta och äta och snacka på!
Det första jag gjorde när jag kom in till stan var att traska in på sjuelvan och köpa mig en kanelbulle och en lion - ska man vänta in sällskapet, så ska man! Efter en liten stund, när jag precis tog sista tuggan på min lion kom malinen gåendes i en fejn jacka som hon lånat av sin systers kompis (anteckna, det är viktigt!!).
Vi drog till hötorget och AA där jag tjackade ett par schyssta knästrumpor :D Yaay! Sedan kollade vi lite sneakers på min favoritgata bland annat. När vi kände oss klara gick vi till Vapiano, som faktiskt var lätt att hitta :)
Satt där rätt länge och åt och pratade - mys :)
Sedan drog vi hem efter att ha gått en liten sväng inne på Lagerhaus - riktigt kul affär faktiskt ^^
Har faktiskt bara glott på diverse frågeprogram, kollat på Idol och varit ute på en promenad med syrran ikväll... blir inte så mycket mer faktiskt, men det är skönt. Ska dra igång en film nu strax - efter att ha tänt massa värmeljus i mitt nya fina rum :)
Och juste, jag och pappa fick inte upp något på väggarna ikväll, får la bli imorrn istället ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0