McBOOK?

Undra vad dom skulle säga om man helt seriöst gick och beställde en McBook på donken... "hej, en McBook med sprite att dricka... och en chokladmuffins också!"

Har nyligen kommit hem efter att ha hängt med Tovy under dagen. Varit i TC där vi lallade runt, såg massa elever från gymnasiet man gick i (är fortfarande rätt chockad av hur skönt jag tycker det är att slippa skolan!)... har varit en riktigt trevlig dag faktiskt (bra initiativ där Tossen!). Efter TC drog vi hem till oss ute i "ghettot" igen. Kollade olika ställen att kolla synen på och sedan gick vi till tatueringsstudion där jag skulle fixa till min tatuering. Tycker dock inte att dom var så trevliga där, kändes inte som dom tog mig och det jag sa på allvar, så kommer nog avboka tiden jag fick och låta tatueringen vara som den är. Men vi får se hur det blir med det.

Sitter just nu och letar efter laptops (ja, jag kommer tjata om det tills jag hittar en... typ)... sugen verkligen att min gamla pajade. Fast egentligen så var det rätt så jobbig. Vi kallade den för Jetplanet för att fläcktarna lät så mycket. Dessutom stängde den av sig lite då och då, och sist men inte minst, den hade ingen inbyggd webcam! OHNOOO :O

Ikväll är det Idol, gissa vem som kommer sitta nergosad i soffan med täcke och kudde och en B&J i handen?

Kommentarer
Postat av: 666tove

sv: får jobba lite med pooserna! hehe ska också få B&J <3

2010-09-07 @ 19:45:02
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi ny blogg igen, fräsigt!

2010-09-07 @ 21:18:43
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: toväääääh

sv: typ nöööjd över bilden! tyckte den blev bra utan att knappt försöka! motljus<3

2010-09-07 @ 22:27:13
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0