HEY-O!

Tjatja, har nyss varit duktig och ringt till UMO - dock var inte den jag skulle prata med där, så får ringa tillbaka på Måndag :) Nu har jag bara ett (jobbigt) telefonsamtal kvar, sedan ska jag göra mig i ordning för att först dratta till TC för en Very Berry och kanske en skjorta! :)

Efter TC drar jag vidare till Nosevillage för att hänga med Malinen och hennes nya dator - FETT!
Ännu senare ikväll blir det kanske utgång i stan med Maluuw, Elle och Elle! Dock måste jag känna efter lite hur jag mår först, hade ju som sagt värsta huvudvärken igår och on top of that - skön mensvärk!

Aja, ska ringa nu - wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihihihi leka



Sv: jaaaa! :D iiiih jag är så nöjd!

2010-09-10 @ 14:55:29
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0