FENWAY PARK

Sitter och tittar på The Perfect Catch, och "Fenway park" var precis vad dom sa på tv när jag skulle skriva en rubrik. Så det fick bli det helt enkelt...

Kom nyss hem från sistaaah. Fattar inte hur man kunde gå upp runt den tiden VARJE DAG förut!! Helt sjukt...
Hum, ja... nu sitter jag som sagt helt enkelt i pyjamas i soffan med datorn i knät och en film på. Ska nog halvsova litegrann, sen ska jag till TC med Tovieee och kanske Malinen. Mys :) Blir nog att slösa pengar på en Very Berry smoothie då, haha ^^

Senare idag ska jag typ försöka skriva ett CV, söka jobb, städa/flytta om i rummet och sen... ah, typ kolla lite andra grejer.

Känner fortfarande att intresseklubben antecknar...

(ska nu försöka hitta en bra, inte alltför dyr... hermf, alright... en billig laptop med inbygd webcam - några tips?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0