BUSYBUSY

Var barnvakt här om dagen, eller... jag var med hemma hos familjen hela dagen för att "lära" mig deras rutiner och så. Gick jättebra trotts att jag var så sjukt nervös innan ^^ haha!

Just nu sitter jag och äter frukost i soffan framför tv:n. Har precis gått upp och städat och dammsugit rummet. Ska strax ut med hunden och sedan hoppa in i duschen för att kasta mig iväg till jobbet där jag ska hämta lite bilder som ska redigeras åt en fotograf :) Sjukt nervös över det också! Vill så gärna att det ska bli bra....

Efter att jag har plockat upp bilderna drar jag vidare till tc för att träffa mina män! Ska lätt ta en Very berry och säkert nått annat att mumsa på :) Ska bli kul att träffa dom tillsammans igen - har ju bara träffat dom en och en i typ en evighet nu xD haha!

Senare ikväll blir det att dratta ner till farmor för att "fira" farfar med en stor skaldjursmiddag - en tradition! Helt underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0