ASS-KVÄLL

Haha - allt blev inställt!
Slutade trotts allt med att mina män kom hit och lekte (höll mig sällskap) och... let's say it was... kick-ass? ^^
Vi hann med en hel del faktiskt... jag och Tove röjde lite nere på Ica, Malin vandrade själv i ghettot för första gången (dutti chey!), vi kollade runt på datorn, lyssnade på vår kick-ass-musiklista, tog en jävla massa foton, flickorna lekte i OCH MED min garderob, hehe. Eeeh... vi spelade Galenpanna och sen vart det först en dålig sex-film som Tove hade valt, och sedan tittade jag och Malin på Kick-ass som jag hade valt (Tove sov såklart, hihi). Alldeles nyss kom taxi Anita och hämtade dom små flickorna, så nu är jag all by myself. Ska nog gå och lägga mig faktiskt.. och läsa åtminstone. Mys :)

Kommentarer
Postat av: Tawnie

Haha, älskar din.. hur ska man säga.. skriv-stil?

2010-09-26 @ 19:16:12
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0