AH NAEJ... BLEV INGEN FILM

Jaha nehe, blev ingen film (oväntaaaat... not!) Ska precis stänga av datorn efter att ha suttit och skickat en jääävla massa mail till mina män. Tur att vi inte tog alltför många bilder i Loerdawgs! höh... -.-
Eeeh... som sagt, blev alltså ingen film (kan ju inte säga namnet på filmen eftersom INGEN har gissat rätt hittills!! Eller... det är ju faktiskt INGEN som ens har gissat än... "hehe" poppis chey, hell yeah!)
Meneee... nu ska jag försöka borsta tänderna utan att väcka hela kvarteret (framför allt mamma och pappa), och sedan ska jag sova (läs: läsa vidare i boken jag håller på med just nu - Ego woman!)
Så med dom orden säger jag gonatt och tjingeling baconstring (borde inte såna lukta ganska äckligt och kleta i röven på en när man sitter ner?? euwh, äckligt...)

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Hoppas du får en fin vecka :)

2010-09-27 @ 10:53:18
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: annie

fin blogg, allt bra?

2010-09-27 @ 18:31:15
URL: http://aldrigannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0