TACK TACK TACK

Åh, vad glad jag blir.... iiiih!
Har egentligen megatråkigt, är egentligen skitnervös för vad jag har lovat och har framför mig, men jag ska banne mig klara det!
I vilket fall, idag kände jag mig nästan bokstavligt talat ILLAMÅENDE av min musik jag har. Jag-är-så-trött-på-den. Jag har längtat så galet mycket efter något nytt. Öppnade spotify och kom på att jag har tillgång till Toves musik också. Har nu lyssnat på ett ex antal listor med hennes musik medan jag ivrigt läser slutet i min nya bok! (ja, jag köpte den i lördags och den är redan slut... tyvärr...) Men det var inte förrns låten "We're all in this together" från High school musical kom... som jag insåg hur glad jag blev av den nya musiken, trotts att jag var mer koncentrerad på boken, när jag hörde den. Så tack tack tack till Tove för din musik!
Och... av ny glad musik blir jag alltid lycklig. Det liksom bubblar i kroppen och jag blir pigg. Dessutom ser jag en massa positiva saker, som är hur underbart som helst. ÅÅÅÅH SÅ HÄRLIGT <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-25 @ 22:44:16
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-25 @ 22:44:27
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: tov*

Tove är bäst ;D äntligen börjar du också lyssna på dc musik, snart camp rock babe ! :D

2010-10-25 @ 23:42:59
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0