SLUTKÖRD

Har jobbat några dagar nu. Vilket faktiskt har gått bra... har kännt mig duktig och ah... bra helt enkelt. Att övningskörningen går bättre och bättre gör inte heller saken sämre!

Dessvärre har det idag blivit en hel del att hinna med, och att göra. Har fyra olika jobb den här veckan... sjukt stressad. Dessutom har jag blivit smittad av antingen min jobbarkompis på ett av jobben, eller av min pappa.mSå har gått runt med ont i halsen, hosta och dessutom varit snorig i typ tre dagar nu...... gaaah...

(sjukt snygg lista jag gjorde i paint!!)

Nu kanske ni förstår varför det inte blir så mycket uppdatering här atm!


Kommentarer
Postat av: keela

HAHA! vad läskigt, men skoj:D

2010-10-05 @ 14:55:10
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; jag förstååår det!:D nä, det har jag inte gjort! men jag har funderat på att göra det bara för att liksom!:D

jasså? ah de förstår jag! har en kompis som va dr, sa de var awesome!:D

2010-10-05 @ 20:47:57
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0