SJUKA TJEJEN KÖR PÅ ÄNDÅ!

Usch, imorse vaknade jag och var mer förkyld än innan. Halsont, snuvig som fan och huvudvärk. Dock kunde jag inte motstå att följa med min lilla goding Tove till teeeby. Vi lallade runt i dom flesta affärerna, men främst var vi där för att tossen skulle köpa en jacka :) Det + lite till fick hon med sig hem, haha.

Resten av kvällen har jag tagit det lugnt med mamma, pappa och pappas kompis Per. Vi kollade på idol, spelade guitar hero (Per spelade med på pappas elgitarr Ebba röd, ascoolt!) och sedan la jag mig och läste ut min bok och tittade på film. Just nu håller jag på att skicka de sista bilderna för nu, till "företaget". På Tisdag blir det troligtvis den sista fotograferingen till det. Ska bli skönt då jag har ett till redigeringsjobb att ta tag i! Bråttombråttom.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska nog läsa lite körkortsteori först. Duktigt värre!

Imorgon drar jag troligtvis med min andra pudding (Malin) till tc, då JAG ska kolla på lite saker (som jag kan köpa om jag får låna cash av föräldrarna! Lööönen var är du när man behöver dig!?!?!)

Får se hur jag mår imorgon dock... blir troligtvis bara att vara där nån timme och sen hem och svimma lite i soffan, i alla fall om jag mår som jag gjort nu ikväll.

Ah ne, nu är bilderna skickade så nu ska jag borsta gaddarna. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0