I (UR) FORM

I am booored... borde gå och sova men vet att jag kommer ligga vaken i flera timmar :(

Har sett ett litet misstag i designen förresten... hann inte kommentera att jag sett det innan en viss annan dam hann göra det ;P haha, men jag ska försöka fixa det så fort som möjligt!

Usch, det bubblar och knorrar i min mage... dumma glass! Jag som skulle bli nyttig ju!! :mad: Måste bli ändring på det! Skulle vilja träna med Anna Anka... vet inte varför jag skulle vilja träna med just henne... eller jo... "I form med Anna Anka" swoschade i och för sig förbi på tv:n nyss. Måste se det nån gång!

Aja, helt otroligt sammanhängande text i knooow, sjukt intressant dessutom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehhehhhehehe <3

2010-11-16 @ 10:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0