FENNEC FOX

När jag kom hem från Tunisien letade jag efter en sorts katt/räv/hund med stora öron, på internet. Men jag hittade tyvärr ingen, hade inte en aning om vad för djur det vad och inte heller vad det kunde tänkas heta. Så nu ikväll har Foki lagt upp ett "Dagens sötis"-inlägg och där på bilderna, vaaaar det en sååån :D

Det var nämligen en snubbe som gick runt med en sån här i koppel i Saharaöknen när vi stannade med kamelerna och fotade lite, och jag tyckte den va så himla söt :) Håller ni inte med?? Skulle inte banga på och ha en sån här liten tuss hemma :D



Liksom kolla!?!? Seriöst, jag måste ha en sån här! Min skulle heta Gurkan. Liksom fatta, lilla Gurkan <3
Aaaaw ska drömma om honom nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0