DET ÄR MYCKET JAG HATAR JUST NU

Saker jag hatar just nu:

- jag hatar att jag inte kan sova längre
- jag hatar att det är kallt och halt ute
- jag hatar att jag uppenbarligen är så jävla lätt att lämna och glömma bort
- jag hatar att jag känner mig så jävla ensam
- jag hatar att det inte bara kan bli morgon nu på en gång
- jag hatar att jag har skitont i benen av okänd anledning
- jag hatar att jag inte gillar att fotografera längre
- jag hatar att det gör ont i bihålorna
- jag hatar att jag känner mig febrig igen
- jag hatar att min underläpp har spruckit och gör skitont
- jag hatar att min överläpp och näsa har torkat sönder
- jag hatar att det är sand/grus i min säng
- jag hatar att jag är sjuk

Jag vill bort nu. Bortbortbortbort. Vill inte vara jag. Vill inte vara sjuk. Vill inte ha vinter och kyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0