PRODUKTIV MÅNDAG!

Woopwoop, idag har jag varit duktig.

Vaknade av att hunden ylade skithögt (har aldrig hört honom yla förut :O skitläskigt ju!!), släppte ut honom på tomten där han bara borrade in huvudet i snön och busade, tog in honom, gick och la mig och sen fortsatte vi så ett tag. Senare gick jag tillslut ut med honom, orkade inte pipandet heeela tiden!!

Senare drog jag ner till gymmet där jag fick gymma gratis idag (man tackar!!). Cyklade lite och styrketränade lite, sedan bar det av hem igen. Snäll som pappa är drog han hem tidigt från jobbet för att kunna köra mig till jobbet - och det är här jag står nu. Stänger klockan 8 ikväll och sen är det direkt hem och baka med familjen och sen kanske städa mitt rum också (haha, det behövs kan jag säga xD), men jag ska väl inte lova för mycket, lat jag som är ;)

Aja, dags att jobba vidare och ta hand om kunderna! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0