ONE PIECE

Har haft en grym jul.

Fick bland annat en asnice One Piece av mamma och pappa som jag hade önskat mig. Dock fanns den bara i small vilket var för litet. Har nu kärat ner mig i en annan, som jag FÖRHOPPNINGSVIS kommer köpa imorrn! Kaaaanske att jag kan/har råd att köpa den jag fick i julklapp i rätt storlek, i slutet av Januari om den finns i min storlek då och om jag har fått tillräckligt i lön för att göra av med 1200 på en mysdräckt...


Den jag fick på julafton (syns ju inte så bra, haha, men ändå!) ^


Och den jag kärade ner mig i idag! GAAAH MÅSTE HAAAAA!!! (hahahaha, ursäkta min... kanin-min? haha)

Kommentarer
Postat av: tove

schnyggaaaah! :O

2010-12-30 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0