NYÅR WOOPWOOP!!

Hallluuuuu!! Efter att ha legat ett tag på golvet i hallen och vilat (haha, är någon förvånad? inte jag i alla fall!) är jag nu igång med att göra mig i ordning inför kvällen. Ska möta Matilda vid tåget om 1½ timme, så sitter just nu nyduschad med ansiktsmask som luktar jordgubbar - nomnom :D Dunkar låtar från listan som kommer spelas ikväll. Kommer säkert bli jättekul trotts att jag inte direkt KÄNNER så många där, men vet vilka dom flesta är så det kommer bli braaa :)

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga... tar som sagt tåget om mer än en timme, sen blir det middag och sedan feeeest :) Kommer hem imorrn, eftersom planerna är att sova hos syrran i hennes lägenhet :) Får la se hur bra man mår imorgon och vilken tid vi orkar ta oss hem hit, haha ^^


Längtar tills den här kommer spelas ikväll - love iiit!!! - då ska jag spååååraaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0