JULHANDEL, VAPIANO OCH JULMARKNAD MED SIS

Imorse gick jag upp tiiiiidigt, halv 8 liksom!!! Vid 12 nångång drog jag in till stan för att möta upp syrran. Haha måste erkänna att jag var lite nervös/rädd när jag åkte tuben dit, fånigt kanske, men jag kan inte rå för det!

När vi möttes upp satt vi och planerade julklappar, och sedan drog vi igång. Efter några timmar tog vi ett break och åt lite glass. Sen fortsatte vi julhandla. Vid typ fem var vi klara med alla julklappar ocg traskade in till gamla stan. Myyysigt vare! Gick runt och tittade lite på julmarknaden, så himla söta bodar ^^

Efter en låååång dag satte vi oss på Vapiano och åt middag. Ett bra slut på en jättemysig dag :)

Nu är jag heeeelt slut! Ska nog gå och lägga tidigt ikväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0