VÄRSTA TJEJEN MED JOBB VAAA

Eeeeeh.... heij!

På senaste har jag typ... jobbatjobbat och jobbat! Jobbar fortfarande varje vardag och den här veckan har jag dessutom haft en praktikant med mig, Nikki :) Har gått jättebra och trotts allt kaos som är (då dom har rivit den tillfälliga väggen i butiken och börjat öppna upp efter reparationen av fuktskadan) så har vi jobbat på bra! Imorgon ska vi börja plocka tillbaka sakerna så allt sprids ut över hela affären igen :) Ska bli skönt att ha allt som vanligt igen!

Hahahaha juste!! Idag så satt jag och Nikki utanför dörren till butiken och chillade lite medan dom höll på att såga och borra inne i butiken, då kom det fram tre änder (vaggandes på rad) och kom skitnära oss, och senare så kommer dom vaggandes IN I BUTIKEN!! Hahahahaha :D Så tööta! Dom hade tydligen traskat in på Watski (butiken bredvid) för att ta skydd från regnet, precis innan. Töööta :)

Aja förutom att jobba och ta mig till och från jobbet så har jag även sprungit åtminstone två-tre kvällar i rad nu. Skööönt att komma igen med löpningen igen trotts att jag nu bara springer mellan 3-5 km per gång :) Men nånstans ska man ju börja! :D

Nu ska jag faktiskt ta och göra lite varma hallon och glass och titta på en film eller nått. Myyys!

Lite Instagrambilder kan ni ju la fåååå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0