CHILLLLL

Hehehehe.... helg.

Jahaja... idag var det sista dagen med mina små praktikanter på jobbet. Trodde jag skulle ha brådis hem för att hinna städa och sådär. Va nämligen tänkt att det skulle bli filmis hos mig då alla andra i familjen är borta. Men den idén sket sig. Tog det istället chill hem. Fixade kladdkaka och la mig och tittade lite på talang och sedan kollade jag lite på Solsidan. Framåt tolv bestämde jag mig för att dra ner hit, till farmor. Mycket mysigare att sova här, och tryggare! Jag gillar inte våra fönster när jag är ensam hemma och det är mörkt. Får för mig att någon antingen ska dyka upp i fönstret eller att någon ska stå ute och titta på mig utan att jag ser. Ytterst obehagligt med andra ord!

Ligger i alla fall nerbäddad i ett av sovrummen nu, men farmors laptop på magen. Gillar att hennes dator är bättre och coolare än mina datorer -.- Haha, fräsig farmor - ja-a :)

Tänkte i alla fall läsa lite bloggar och sådär, och sedan kanske slänga på någon film... blir nog Karate kid som jag lånade av Tossen för ett tag sen men inte har hunnit se :)

Aja, that's it for now. Ciao!


Webcambild, hehehe, här ligger jag och chilllllar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0