BRA HELG

BRA, äntligen en bra helg!

Förra helgen sög ju rakt igenom vilket nog framkom "RÄTT" tydligt när jag skrev om den i något inlägg här under ;P
Den här helgen har dock varit en bra en. På fredagen jobbade jag, fick lön, betalade av lite saker och sen drog jag hem. Betalade av lite av min skuld till syrran och blev liksom glad av bara det :) Kvällen blev en riktigt myskväll med syster. Bakade kladdkaka och låg inne på min säng och garvade som fan åt henrik schyfferts "the 90'2 - ett försvarstal" som jag förvisso hade sett bara någon dag innan.... men jag tröttnar fan ALDRIG. HELT fantastisk!
I Lördags morse sov jag ut lite på morgonen (får ju passa på på helgerna när jag inte ska upp och jobba). Tog det rätt manãna... låg och fipplade med fååånen på syrrans säng medan hon låg bredvid och pluggade (moahahahaha). Helt plötsligt hade vi en varsin klipptid direkt efter varandra nere i centrum. Så blev att dratta ner dit, klippa sig, köpa slingfärg, dra hem och slinga håret på mig själv (!!), sedan skölja ur det fort som fan, på med bra kläder och kuta ner till tåget för att ta mig hem till Maluukorwen i nosevillage. På bussen dit åt jag det enda matiga jag fick i mig på hela Lördagen, nämligen en cheeseburgare, en chinken jr och en liten sprite. Jääävlar va jag fick springa för att hinna in och köpa det innan bussen gick! Hahaha. Väl vid Malin gick vi och tjackade Riesen och drog ner och gungade en bit från hennes hus. Satt där och pratade om allt möjligt och bara chillade. Riktigt mysigt och dessutom awesome att gunga, en klart underskattad grej att göra!

Runt 8 halv 9 var det dags för mig att dra igen. Skulle möta upp eddopeddo i tc för vi skulle se Baksmällan 2 på biooooo :D Hahahaha den va.... spårad som fan! hahaha :D Riktigt kul, men tycker nog fortfarande att ettan är bättre :D

När bion va slut va klockan 12 och jag drog hem med tåget. Satt och chillade vid datorn ett tag oxh sen somnade jag som en stock :)
Imorse sov jag rätt länge, drog uppp och kramade min lilla mamma och sa att hon va världens bästa mamma och sen sov jag ett tag till, haha! Framåt lunch gick jag upp och jag och syrran drattade ner till centrum. Kollade runt lite, shoppade och sen handlade vi mat till vår trerättersmiddag som mamma skulle få som överraskning i morsdag present. Gick hem, städade hela huset, tvättade massor och sen började vi laga mat. Blev klara exakt i tid och fan va bra maten blev :) Blev en trerätters bestående av melon och parmaskinka till förrätt, italiensk pastasallad med soltorkade tomater, mozarellaost och basilika och sådär till varmrätt och sedan chokladdoppade jordgubbar med glass till efterrätt. Yummie :) Fick sällskap av farmor vid efterrätten också, som fick en blombukett som pappa hade plockat åt henne :) Dessutom fick hon ett kort där det stod om vår andra present. En ansiktsbehandling/ansiktsmassage hos underbara Populära Fredrik :) Hon blev så glad så hon höll på att börja gråta för att dagen hade varit så fin och mysig :) Bra det, för det var HENNES dag! :)

Sist men inte minst plockad jag och syrran blommor och gick över till faster och grattade även henne på mors dag. Faster är ju trotts allt min älskade "mamma mitt emellan" och dessutom både min och min systers gudmor :)
Kul helg och många glada mammor på mors dag - hur bra låter inte det!? :)

Kommentarer
Postat av: tove

hihi tack sarisen .)

2011-06-23 @ 14:29:03
URL: http://tiowe.spotlife.se
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt?



Ha en bra onsdag :) kram

2011-11-30 @ 13:55:52
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0