SHIT, VILKEN MORGON!

Igår vaknade jag i hyffsad tid. Gjorde mig i ordning och drog till TC. Lämnade CVn på lite olika ställen och sen mötte jag upp Eddie. Köpte SÅKLART en Very Berry (ALLTID!!!), omnomnomnom <3

Visade sig att även Tompie var där, så vi mötte honom och satt och pratade en stund. Sen letade vi lite skjortor och sisådär.... och eeeh... kollade på otroligt fina (SKITFULA) skor. EHEHEHE.

Sen sååååå.... tog vi tåget hem. Tom va lite lagom gnällig för att vi hade "fuckat up" hans mattider (hahaha). När han fått sällskap medan han åt, drog jag och Eddie in i centrum en snabbis (sen fick vi bråttom hem för jag va kissnödig - as usual!). Hemma vart det kladdkakaaaa (eller ah KLERK - uttalas tydligen klörk!) och Solsidan! Chillerill. Efter ett tag vare dags att dra ner till centrum igen för att möta upp Malin och Tove och handla foood och dricka, hehe. Och ja... sen vart det hem igen. Haha.

Inträngda i mitt lilla room blev det massa bra musik (nivet - Aqua, Justin Bieber, Darin osv!) och äta maaat (vi gör om i köket atm så det går inte att sitta där, haha). Efter ett tag kom även Tom och vi fortsatte föra lite. Sedan drog vi till Tegel. Efter en kul kväll somnade jag typ klockan 4 (efter att ha ätit EDDIES (kolla va tydlig jag var där med att det inte var min!!) pizza). Vaknade på morgonen av först ett "Hej gå upp nu"-samtal. Sen somnade jag om lite halvt och efter det vaknade jag av att jag blev totalt nerringd av en person på jobbet, mamma, pappa och syrran. Tydligen skulle jag jobba i butiken. WTF tänkte jag. Jag ska ju vara barnvakt idag!

Efter mycket stress och en del telefonsamtal hit och dit satt jag på bussen påväg till butiken. Och sen efter det har jag jobbat hela dagen. KAOS-morgon om man säger så. INTE att rekomendera om man har varit ute kvällen innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0