@ WORK

Yeees, står i butiken nu igen :)

Har haft en jetebra helg! Började med att jag drog in till stan på Fredagen och mötte upp syrran. Vi gick runt och kollade i lite olika butiker och jag hittade en jacka som skulle va asbra till när vi drar till fjällen! Tyvärr var det Quiksilver och den kostade därför typ hela min lön. Great......

Senare drog vi hem till syrran och chillade lite, för att sen dra och möta upp mamma. Åt på donken på medis och sen vart det runt hörnet in på Göta Lejon. Dags att se Romeo och Julia :D

Teatern/musikalen var riiiikigt bra! :D Liksom, Måns Zelmerlöw, Loa Falkman OCH Fredrik "Benke" Rydman på samma scen kan ju inte bli annat än bra! :) Rolig, fin och riktigt nice dans och musik (låtar som dom gjort svensk text till från bland annat KoRn, Metallica, Michael Jacksson och Kiss! Haha)

På Lördagen skulle jag gått på bio och sett Trassel med Eddiepandan, men den va typ fullbokad, så vi såg Gulliver i 3D istället :D Syrran hämtade upp oss vid bion och sen drog vi hem till oss. Mamma och pappa hade kirrat hummer och annan mat så det var bara att äta, plocka ut filmer, byta om och sen bli skjutsade till Tompiiieee där det var filmis :) Gillar att jag, Malin, Tove, Maddie och Eddie satt ihopträngda på en säng/soffa medan Tom låg utslängd över hela sin stora dubbelsäng xD hahaha, men det var myyys :)

Idag är det som sagt dags för jobb, men när jag kommer hem blir det till att beställa House säsong 3 och sen bara kolla filmfilmfiiiilm :) Jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0