SURPRISE

Hallå

Imorse gick jag upp runt kvart i ett (ja jo tjena, "imorse" HAH), gick ut med grabben och sen när vi kom hem igen kollade jag brevlådan. Där i låg säsong 2 av House som jag beställde i förrgår, WOOPWOOP!!!

Låg hemma och svullade och tittade på det hela dagen. Sen vid halv 5 drog jag ner och mötte Tom vid tåget. Tillsammans drog vi till täby där vi bytte till buss. En buss som Tess redan hade hoppat på någonstans. Hem till Maddie, fixa i ordning lite (ställa fram buffen som hennes föräldrar fixat och sådär). Sen joinade Malinen och vi satte oss på övervåningen i mörkret och väntade på att Anna skulle komma med BIIIRTHDAYGIIIRL (Maddie). Till slut kom dom och vi lyckades verkligen SKRÄMMA Madde vilket var kult :D Vart en trevlig middag och sen lite häng med paketöppning och sådär efter. Lyckades missa min buss hem, så det blev lite roooadtrip sådär på kvällen! Trevlarns :)

Kom hem för bara en liten stund sen. Har tagit på mig pyjamas och krupit ner i sängen med Herr Choklad och Mr Chips och tittar på ett avsnitt House (<333) med laptopen på magen. Myyys!! Ett litet minus att jag är låg (but i dont know why) och känner mig ensam.... och tom, men det är något jag är van vid tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Maddie

Det var en sjukt bra födelsedag, blev jätteglad, även om jag blev rädd först, hahahah <333

2011-02-10 @ 00:44:09
URL: http://brixhammar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0