"Hej det är bara jag, Simon"

Tja tja

Igårkväll drog jag hem till syrran. Vi lagade och åt en sen (men som vanligt, asgod) middag, och sen tittade vi på I rymden finns inga känslor som jag köpte påväg hem till henne. såååå söt var det och gosh vad vi skrattade ^^ haha, är riktigt nöjd med köpet :)

Har tyvärr fortfarande skitont i halsen så har sovit rätt länge nu på morgonen (medan syrran har tvättat, haha). Just nu känns det okej, men det kommer och går lite som det vill typ. Håller tummarna big time för att jag inte blir sjuk, har verkligen inte tid med det den här veckan!

Nu ska vi strax dra ner till det lilla centrumet igen och kolla i nån butik, sen drar jag vidare in till stan en snabbis. Förhoppningsvis hittar jag det jag ska ha någorlunda fort, för sen ska jag vidare hem till Oski och hänga där och kolla film och så i några timmar. Sen ska jag hem och crasha. Vila vila viiilaaa så jag inte blir sämre och sen imorgon är det kaaanske ett snabbt litet blodprov som gäller.

Aja, börjar bli dags att röra sig ner mot centrumet nu (i det FINA vädret faktiskt - glad chey!!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0