ETT INLÄGG OM "TYP KLÄDER"

Kan verkligen inte sova.

Så jag började fundera över kläder... kände först att jag inte var ett dugg taggad på att köpa något nytt. Sen började jag tyvärr tänka massor och vips så var lite olika klädsidor uppe på iPhonen. Lyckades såklart hitta flera olika saker jag gillade.... och dessutom börjar jag bli rätt taggad på färgen rosa!?!?!?! What the...

(för er som inte vet det, så har jag aldrig tyckt om färgerna rosa och lila. Ända sen jag var liten har det varit så! Om jag minns rätt så bet jag tydligen mamma och var helt galen en gång när hon skulle sätta på mig ett par rosa strumpor när jag var liten...)

En annan sak jag tänker på, är att inga kläder ser bra ut på mig... ingen speciell stil heller! Skulle sjukt gärna vilja passa i awesome kläder som Kattis och Keela, men av nån anledning gör jag inte det. Vet inte om det beror på att jag är "för" lång och/eller "för" smal. Av någon anledning vill det helt enkelt aldrig se bra ut, vilket är rätt tråkigt...

anyway, är grymt taggad på en, två eller alla tre av dessa mössor... VILKEN FÄÄÄRG!!?!?!?!



Dessutom snavade jag (föll jag pladask för) den här jackan! Skulle verkligen behöva en nya jacka tills vi drar till Idre om några veckor!!


Kommentarer
Postat av: tovsiiie

jackan var fräääsig, men gillade inte mössorna hhihihihiihih ;)

2011-02-16 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0