RÖVHÅÅÅÅL

Oj, mogen tjej här va!

Nej, men är fortfarande inte frisk och jag börjar bli jävligt sur över det nu... Igår skulle jag ha varit på Oscars studentskiva, men såklart vaknade jag och var dålig på morgonen, så blev inte av att jag kunde gå, vilket sög:( Hade troligtvis varit sjukt kul.
Istället tvingade jag i mig massa tabletter och satte mig i bilen till TC med syrran. Fick hasa runt långsamt så jag hade jätteont i fötterna av anledningar jag inte orkar dra här. Fick i alla fall med mig lite grejer hem, syrran också. Mamma mötte upp oss och sen drog vi hem. Var sjukt skönt att i alla fall få lämna huset ett litet tag. När vi var hemma igen va jag helt slut dock :/
Idag skulle jag ha gått till doktorn igen, men sket i det och övningskörde till Ikea istället. Pappa skulle kolla nått snabbt åt jobbet och jag måste verkligen komma igång med körningen igen, så blev i med lite tabletter igen så gick det bra. Nu ligger jag och glor på House. Ska läsa lite bloggar och sen typ sova... är trött nu igen trotts att jag sovit tre timmar mitt på dagen :( Wellwell, nu vet ni hur läget är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0