PERFECT

Dagen idag har börjat med 2 dåliga saker och 3 bra saker!

De dåliga sakerna är att jag för det första försov mig, så fick stressa runt som en galning på morgonen, men som tur är så är pappa grym på att köra bil ;) höhö, så jag hann i tid till jobbet i alla fall :) För det andra så har folk varit idioter mot min bästie = inte okej!! :@ Dumma människor!

De tre bra sakerna är att det för det första är kalasbra väder idag igen (wihooo), för det andra så har jag fått lön (okej, inte så mycket, men jag jobbade typ bara 2 dagar på det stället förra månaden) och sist men inte minst - mina filmer har kommit :D Yaaay! Tummen upp för CDON, sjukt snabb leverans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0